31 Aralık 2008

Hadi bakalım ilk yazı olsun....


Bismillahirrahmanirrahim
İlk yazımıza esirgeyen,bağışlayan Allah Cc hazretlerinin adıyla başlayalım her şeyin anahtarı olan besmele şerif iç dünyamın dışarıya vurmasının anahtarı olur inşallahu teala.

Nedir bu blog ?
Neden ezandan selaya ?
Neden İstanbuli ?

Efendim bu bolgtaki yazılar ezandan selaya doğru yolculuk eden bir beşerin geçmişteki anılarını ve bulunduğu zaman içindeki olayları anlatımı ve yorumlamasıdır.Kime anlatır ? kendinden kendine anlatır,kim okur ? ilk önce kendi okur daha sonra eş,dost,arkadaş,ziyaretciler ve en önemlisi bir günlük vazifesi görecek olan bu blogu zürriyetimden gelenler okuması dileği ile oluşturdum.İstanbuli ismine gelince iki yüz senelik atalarımın bir İstabullu geçmişi var,sanırım hak ediyorum İstanbuli ismini,şahsen benim çok hoşuma gitti yakıştırdım kendime yakıştı,yakıştı kim ne derse desin.Mübarek Kurban Bayramında ilk yazımı yazayım dedim,bir türlü olmadı,hadi hicri yılbaşında açayım dedim,başlangıç günü önemli bir güne denk gelsin yine olmadı,nasip değilmiş demekki,mübarek gün niyet ettim bula,bula miladi yılbaşı gününü buldum,dünyanın yarısından fazlası noel babalarını beklerken,içkilerin su gibi aktığı,her türlü rezaletin yaşandığı bir gece,eh işte dünya hali kimi rezalet yaşar,kimide rezalet yaşıyanları hayretle üzülerek seyreder,inşallah üzelerek seyredenlerden oluruzda bu rezaletleri bizlere yaşatmadığı için Allah Cc hazretlerine şükrederiz.Neyse ilk yazı için bu kadar kafidir sanırım,yazıcak çok şey varda,ilk yazının vermiş olduğu heyecandan dolayı dimağm durdu, ne durdusu dondu kaldı.

Allah'ın Selameti Üzerinize Olsun.....

6 yorum:

Hadi Bakalım İlk Yorum Olsun:)

İstanbul doğumluyum ama öyle 7 göbekten değil,ben tek göbek kaldım sanırım...
Bloğunuzun ismi yakışmış o halde...böyle bir İstanbul geçmişi için...Zevkle okunacak hatıralarınızın olacağını düşünüyorum...
Ve ilk yorumumla hayırlı olmasını diliyorum bloğunuzun...
Saygılarımla,
nar_ı beyza

Bir İstanbullu hemşehrimi burda görmek çok güzel,Hoşgeldin.
Konuşmaya gelince çok iyiyimde,yazmaya gelince hiçte iyi değilim,bu yüzden yazılarımda iddialı değilim,tabi niyet ettik yazmaya,bu niyetimizi gerçekleştirmek adına yazacağız bir şeyler,tabi bu yazılar,dil,gramer kurallarını katlederek olacak tipik kendi,kendine konuşmalar şeklinde,yani delice,uçuk,kaçık.
Tekrar hoşgeldin diyorum saygı bizden.

Hayirli ugurlu olsun.

ezanla baslayip selayla bitecek bir ömre siganlari kendi kalemizden neslinizden gelenlere iletebilmek,arkadaslarinizla,sevdiklerinizle paylasmak fikri cok güzel bir sey.

Allahim yardimciniz olsun.

selam ve dua ile...

Sila

Sıla hanım,hayır duanız için çok teşekkür ederim,sağolun.

selamun aleyküm ben ne istanbulluyum ne de istanbulda oturuyorum ben sadece istanbul diyince kalbi küt küt atanlardanım yani istanbul aşığıyım bu bloğu da öyle buldum siz istanbuli ismini seçmekle bloğunuza en güzel girişi yapmışsınız hayırlı olsun iyi günler

Yorum Gönder